Back to top

Fii informat!

 

  • Informare partener RO E-Factura

     

Stimate client,

Venim în întâmpinarea dumneavoastră cu următoarele informații privind obligativitatea utilizării facturii electronice pentru tranzacțiile efectuate între operatorii economici înregistrați în România, in relatia cu clientii sai persoane fizice (B2C, Business-to-Consumer) începând cu data de 1 ianuarie 2025.

Implementarea sistemului național RO E-factura in relatia B2C devine obligatorie de la 1 ianuarie 2025, operatorii economici, persoane impozabile stabilite în România, indiferent dacă sunt sau nu înregistrati în scopuri de TVA, avand obligatia să transmită facturile emise în sistemul naţional RO e-Factura pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii care au locul livrării/prestării în România.

Pentru detalii suplimentare privind RO E-Factura vă rugăm să consultați Ghidul RO E-Factura disponibil pe site-ul ANAF, precum și reglementările legale aplicabile (OUG 120/2021, Legea 296/2023 și OUG 115/2023, Codul fiscal).

Pentru aplicarea prevederilor legale privind sistemul RO E-factura in relatia B2C, UniCredit Leasing Fleet Management este în curs de implementare a unei soluții automatizate de interconectare a sistemelor proprii cu Spatiul Privat Virtual (SPV) ANAF.

În ceea ce privește facturile emise în baza contractelor incheiate cu dumneavoastră, vă aducem la cunoștință că vom continua sa vă transmitem facturile prin canalele de comunicare agreate contractual. Totodata, fiecare factură pe care o vom emite începând cu 1 ianuarie 2025 va fi transmisă în sistemul Ro E-Factura în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data emiterii, termen prevăzut în Codul fiscal.

Intrucat modificarea legislativa priveste doar obligatia transmiterii facturilor emise in sistemul national RO e-factura vă informăm că aceasta nu are ca efect modificarea contractelor aflate în curs de executare la data de 1 ianuarie 2025.

Rămânem la dispoziția dumneavoastră pentru orice detalii privind cele menționate și vă mulțumim pentru încrederea acordată produselor și serviciilor noastre.

In contextul obligativitatii utilizarii facturii electronice RO E-Factura, pentru tranzacțiile efectuate între operatorii economici înregistrați în România, in relatia cu clientii sai persoane fizice (B2C, Business-to-Consumer) va recomandam sa nu (mai) trimiteti codurile numerice personale catre UniCredit Leasing Fleet Management, prin canalele disponibile, deoarece suntem deja in posesia acestei informatii; mai mult, pentru respectarea respectarii principiilor prelucrarii datelor personale, in special a principiilor privind minimizarea datelor personale, integritate si securitate, conform GDPR, noi, ca operator responsabil, am adoptat masura tehnico-organizatorica a inlocuirii codurilor numerice personale cu 13 cifre de 0, in cadrul raportarilor pe care le vom face catre ANAF din 01.01.2025, potrivit legii.

Echipa UniCredit Leasing

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo