Pentru a-ti putea oferi cele mai bune servicii financiare, organizam periodic campanii de actualizari ale datelor clientilor nostri care, in cele din urma, te asigura ca respectam ultimele standarde in materie de confidentialitate si prelucrare a datelor cu caracter personal.
Pentru clientii persoane fizice
Te asteptam, cu actul de identitate la oricare dintre sediile UniCredit Leasing IFN SA, in termen de 30 de zile de la data receptionarii prezentei, in vederea completarii formularului de actualizare a datelor
Pentru clientii persoane juridice
In cazul unei asociatii, cabinet, PFA, sau alta forma de exercitare a profesiei, te rugam sa ne comunici in termen de 30 de zile de la data receptionarii prezentei, la numarul de fax/adresa de email/adresa postala mentionata mai jos, urmatoarele:
• formularul atasat completat, stampilat si semnat de reprezentantul legal,
• o copie conforma cu originalul a actului de inregistrare actualizat (certificat de inregistrare, decizia organului competent, etc).
Daca au intervenit modificari in structura actionariatului direct sau indirect al societatii tale (fata de ultima situatie pe care ai prezentat-o), te rugam sa ne oferi detalii complete cu privire la toti actionarii/asociatii directi ai societatii tale, precum si detalii complete cu privire la beneficiarii reali ai companiei tale (persoanele fizice care detin in cele din urma, direct sau indirect, 25% + o actiune sau 25% din drepturile de vot + un vot din totalul drepturilor de vot in societatea ta, regula fiind aplicabila la oricare dintre nivelurile directe si indirecte de detinere).
Pentru mai multe detalii, iti stam la dispozitie in oricare dintre sediile noastre sau la:
• Telefon: 021.200.77.77 – serviciul Relatii Clienti (luni – vineri, in intervalul orar 8:30–18:00);
• Fax: 021.200.77.87
• Email: infoclient@unicreditleasing.ro
• Adresa de corespondenta: Sediul central UniCredit Leasing, Bucuresti, sector 1, Bulevardul Expozitiei, nr. 1F, etajul 1, etajul 7 si etajul 8, Romania.
Multumim!
Echipa UniCredit Leasing Corporation IFN SA
PROCEDURA RECLAMATII | 5kB | Download |
Parerea ta este importanta pentru noi, fiindca stiind motivele nemultumirii tale, putem imbunatati continuu serviciile pe care le oferim.
Ce reprezinta o reclamatie?
Reclamatia reprezinta expresia unei insatisfactii sau nemultumiri fata de calitatea produselor si a serviciilor furnizate, proceduri, tarife si comisioane aplicate, comportamentul angajatilor, de la care asteptai in mod explicit sau implicit un raspuns sau o rezolutie. In cazul in care esti nemultumit de serviciile noastre nu ezita sa ne trimiti o reclamatie:
In scris:
• la adresa de e-mail dedicata clientilor nostri infoclient@unicreditleasing.ro;
• prin fax : 021.200. 77.87;
• prin corespondenta, la adresa: Bucuresti, sector 1, Bulevardul Expozitiei, nr. 1F, etajul 1, etajul 7 si etajul 8, Romania.
Sau verbal:
• prin apelare 021.200.77.77
• la sediul nostru din Bucuresti, sector 1, Bulevardul Expozitiei, nr. 1F, etajul 1, etajul 7 si etajul 8, Romania.
Raspunsul reclamatiei tale va fi formulat in scris si expediat in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data inregistrarii sesizarii in evidentele UniCredit Leasing. In cazuri speciale, in functie de natura si complexitatea aspectelor sesizate, termenul maxim de solutionare poate fi prelungit pana la 45 zile calendaristice de la data inregistrarii documentului in evidentele noastre interne.
CE ÎNSEAMNĂ SAL?
SAL înseamnă soluționarea alternativă a litigiilor pe baza unor proceduri specifice, deci în afara instanței de judecată.
CE ESTE CSALB?
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) este o entitate juridică autonomă, neguvernamentală, apolitică, fără scop lucrativ, de interes public, cu personalitate juridică, înființată în baza Ordonanței Guvernului nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, ce transpune la nivel național Directiva 2013/11/UE privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE.
CE FACE CSALB?
CSALB are misiunea de a organiza, administra și monitoriza soluționarea, prin proceduri SAL, a litigiilor dintre consumatori și comercianții a căror activitate este reglementată, autorizată și supravegheată/monitorizată de Banca Națională a României, precum și sucursalele comercianților ce desfășoară activități pe teritoriul României în domeniul bancar.
CSALB administrează infrastructura necesară soluționării alternative a litigiilor prin două tipuri de proceduri: procedură cu soluție propusă (Concilierea) și procedura cu soluție impusă (Arbitrajul) – denumite proceduri SAL. Aceste proceduri sunt facultative, voluntare și separate de procedurile din instanțele de judecată (extrajudiciare).
Dacă plângerea nu a fost soluționată direct cu instituția financiar-bancară, consumatorul se poate adresa CSALB. Conciliatorii analizează situația pe baza documentelor puse la dispoziție de consumatori și comercianți și propun/impun o soluție pentru soluționarea litigiului. Soluțiile pot fi diferite de o sentință obținută în instanțele de judecată care aplică strict dispozițiile legii, pentru că, în cazul SAL, conciliatorii pot ține seama de uzanțele comerciale și de principiile generale ale dreptului și, de asemenea, pot soluționa litigiul în echitate.
În vederea soluționării eventualelor dispute consumatorii au posibilitatea de a se adresa Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor în Domeniul Bancar, cu sediul în București, Str. Sevastopol nr. 24, et.2. sector 1, telefon (021) 9414, site web www.csalb.ro. Persoanele interesate pot primi telefonic (021 9414) sau accesând adresa www.csalb.ro informații complete despre modul în care se desfășoară soluționarea alternativa a litigiului, precum și asistență pe durata întregului proces.
Vom fi alaturi de tine pe toata durata contractului de leasing, pregatiti sa-ti oferim raspunsuri la orice intrebari sau nelamuriri pe care le-ai avea. Insa, in cazul in care iti place sa faci lucrurile singur, mai jos poti gasi toate informatiile de care ai nevoie:
PROCES VERBAL SI INSTRUCTIUNE COMPLETARE BILETE LA ORDIN AVALIZATE | 368kB | Download | |
PROCES VERBAL SI INSTRUCTIUNE COMPLETARE BILETE LA ORDIN NEAVALIZATE | 314kB | Download | |
FACTURA IN FORMAT ELECTRONIC | 161kB | Download | |
FACTURI EMISE LA INCEPUTUL CONTRACTULUI DE LEASING | 228kB | Download | |
MODALITATI DE PLATA A FACTURILOR | 174kB | Download | |
INMATRICULAREA AUTOVEHICOLULUI | 12kB | Download | |
SERVICII LOGISTICA | 161kB | Download | |
CONDUCEREA AUTOVEHICULULUI IN AFARA TARII | 177kB | Download | |
PLATA DE CAPITAL IN AVANS | 9kB | Download | |
DAUNE PARTIALE | 167kB | Download |
Pentru ca orice lucru bun are si un sfarsit, iata care sunt posibilitatile prin care se poate finaliza un contract de leasing incheiat cu noi:
FINALIZARE CONTRACT - IN URMA EXPIRARII PERIOADEI CONTRACTUALE | 17kB | Download | |
FINALIZARE CONTRACT - INAINTEA EXPIRARII PERIOADEI CONTRACTUALE | 13kB | Download | |
FINALIZARE CONTRACT - CESIONAREA CONTRACTULUI | 13kB | Download | |
FINALIZARE CONTRACT - DAUNA TOTALA | 9kB | Download | |
LEASING OPERATIONAL - GHID DE RETURNARE A AUTOVEHICULELOR | 1MB | Download |
In acelasi timp va recomadam sa consultati:
• Ghidul RCA regasit pe pagina de internet https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghidul-rca-aug-2017 precum si aici;
• Ghidul Cum folosim documentul CARTE VERDE regasit pe pagina de internet https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghid-explicativ-carte-verde precum si aici;
• Ghidul PAD regasit pe pagina de internet https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghidul-pad precum si aici;
• Ghidul Consumatorului pentru incheierea asigurarii RCA la un asigurator care isi desfasoara activitatea de asigurare pe teritoriul Romaniei in baza libertatii de a presta servicii https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghidul-rca-asiguratori-din-ue precum si aici.
PROGRAM ANTITRUST PARTENERI | 2MB | Download |
Ai nevoie de mai multe informatii?
Te rugam sa completezi campurile de mai jos si te vom suna in cel mai scurt timp
There was a problem while trying to send the message.
Please try again later!