Identitatea noastra

UniCredit Leasing Corporation IFN S.A. face parte din grupul financiar UniCredit Romania, alaturi de UniCredit Bank si UniCredit Consumer Financing, oferind beneficiarilor sai o gama completa de produse si servicii financiare, precum si alte servicii auxiliare.

UniCredit Leasing Corporation IFN S.A. si UniCredit Leasing Fleet Management S.R.L. furnizeaza produse de leasing financiar si produse de leasing operational, pe perioade medii de leasing de 12 - 60 luni, in urmatoarele domenii:

• leasing de echipamente industriale;

• autovehicule;

• proprietati imobiliare;

• vanzare si locatiune;

• parteneriate publice.

Pe langa serviciile aferente acestor domenii majore ale industriei leasingului, brokerul de asigurari afiliat UniCredit Insurance Broker deserveste zona de servicii de intermediere in asigurari.

UniCredit Leasing Fleet Management ofera servicii de leasing operational, precum si servicii de gestionare a parcurilor auto.

UniCredit Bank Romania este parte a UniCredit, banca comerciala paneuropeana puternica, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate si de Investitii, oferind bazei de 25 de milioane de clienti o retea unica vest-, central-, est-europeana.

In Romania, am adoptat fara rezerve setul de valori al Grupului UniCredit. Acesta este un produs al tuturor culturilor organizationale din bancile si companiile care fac parte din Grupul UniCredit. Desi sunt diferite, aceste culturi au in comun o cunoastere profunda a evolutiei pietei, un angajament durabil pentru a spori valoarea adaugata oferita, responsabilitate sociala, precum si dezvoltarea oamenilor si o atentie deosebita acordata clientului.

Pentru a ne indeplini misiunea si a ne afirma identitatea, vom continua sa ne ghidam dupa principii impartasite cu convingere.

Setul nostru de valori se bazeaza pe integritate ca o conditie a durabilitatii, pentru a transforma profitul in valoare pentru toti cei care vin in contact cu banca.

Pentru noi, realizarea profitului este o valoare pozitiva, deoarece asigura continuitate si independenta, construind, printr-un comportament integru, reputatia noastra fata de clienti, angajati, investitori, comunitati locale si intreaga societate.

Integritatea este o garantie a durabilitatii, ceea ce face posibila transformarea profitului in valoare.

Valorile fundamentale care stau la baza integritatii corporatiste trebuie sa influenteze comportamentul tuturor oamenilor din Grupul UniCredit in interactiunea cu toti cei care vin in contact cu compania noastra: clienti, angajati, actionari si piete, comunitati locale.

Cele sase fundamente ale integritatii – Corectitudinea, Transparenta, Respectul, Reciprocitatea, Libertatea, Increderea – sunt rezultatul unui proces indelungat in care au fost definite valorile reprezentative ale UniCredit Group. Acestea trebuie sa constituie un ghid real pentru comportamentul nostru in relatia cu fiecare interlocutor, inclusiv institutii cum ar fi autoritati guvernamentale si oficialitati publice.

Ai nevoie de mai multe informatii ?

Te rugam sa completezi campurile de mai jos si te vom suna in cel mai scurt timp

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo